Gecondoleerd en sterkte Poppe. 8 jaar is toch een lange tijd.
DipZDip schreef: ↑wo 30 apr 2025, 10:21
Ik denk dat het goed is dat je het bespreekbaar maakt en tegelijk de grenzen van je bezoekers respecteert, Frivooltje. Voor iedereen met enige interesse geldt: het komt wel als je er klaar voor bent. Eerder niet. Of het er daadwerkelijk van komt, hoe lang dat duurt, en wat er voor nodig is, dat is voor ieder mens anders.
Mee eens. Omdat ik graag naakt wil zijn betekend niet dat ik geen normen en waarden heb. Je kan het ook aangeven als iemand vraagt of hij/zij langs mag komen, dat dat geen probleem is maar dat jij naakt bent maar dan zou ik echt helemaal geen bezoek meer krijgen en dat is het mij ook niet waard.
De buurman is dus nog geweest en ook hem had ik de keuze gegeven maar helaas, ook hij was er nog niet aan toe maar zat er wel dicht tegen aan. (zijn woorden) Heb uiteindelijk een onderbroek (ik verrek het om Commando te gaan) en een korte broek aangetrokken en dat was oke. Hele gezellige dag gehad en hij heeft zelfs mijn PC van een ergelijke fout ontdaan, dus ikke blij.
Vandaag de thuishulp gehad die ook van mijn levensteil afweet en ook zij gaf aan dat ze mij groot gelijk gaf maar dat ze liever had als ik minimaal een onderbroek of zwembroek aan had. Oke, geen probleem.
We zien het verder wel wat de toekomst brengt. Mijn beste vriend (accepteert mijn levensteil maar heeft zelf niets met naakt en mij ook nog nooit zo gezien) vond het wel raar dat ik graag naakte wilde zijn als de ander gekleed bleef. Tja, liever iedereen naakt (ben niet zo van clothing optional) maar als ik daar rekening mee moest houden dan duurt het misschien nog wel heel erg lang voordat ik mijzelf kan/mag zijn in bijzijn van anderen. En ik leef nu. Wie weet hoe lang ik nog heb.