Hoewel de moeder niet anti naakt is kan ik haar toch moeilijk naturist noemen, maar een gezonde houding tov naakt gaan we zeker hebben
Ik sluit me hier volledig bij aan. Wespensteken kunnen heel vervelend zijn. (enzovoort)moppetoet2 schreef: ↑vr 17 sep 2021, 17:20 Was je niet beter naar het ziekenhuis gegaan? Ik ben daar behoorlijk platgespoten destijds. Antigif en pijnstillers.
Je moet kijken of het een acurte allergies is met major en of minor symptoms. Deze treden meestal gelijk na het prikaccident op of uiterlijk binnen 4 uur. Dan wordt je behandeld met medicamenten.moppetoet2 schreef: ↑vr 17 sep 2021, 17:20 Was je niet beter naar het ziekenhuis gegaan? Ik ben daar behoorlijk platgespoten destijds. Antigif en pijnstillers.
dat is zo maar kan ook een valkuil zijn
Als je er ermee naar het ziekenhuis gaat telt het allergie protocol inwerking. Dat doen we op de vaccinatiestraten ook maar dat wil niet zeggen dat we iedereen volpompen met medicatie. Dat hangt van situatie tot situatie af.moppetoet2 schreef: ↑vr 17 sep 2021, 17:20 Was je niet beter naar het ziekenhuis gegaan? Ik ben daar behoorlijk platgespoten destijds. Antigif en pijnstillers.
Dat was de tijd toen ik afstudeerder. Geen protocollen. Handelen volgens de kennis die je geleerd had. Later is men naar analogie van de vliegwereld de betekenis van protocollen gaan inzien. Nu is er voor alles een protocol. Artsen dienen te volgen of gemotiveerd van afwijken.moppetoet2 schreef: ↑za 18 sep 2021, 21:12 Mijn ervaring dateert van meer dan 30 jaar geleden, de protocollen zijn waarschijnlijk al vele malen veranderd.
Internet had ik zolang geleden ook nog niet.![]()
Het was koud in Enschede. Althans dat vonden wij. Brrrr.Noordenwind schreef: ↑zo 19 sep 2021, 23:19 Op NON Aamsveen het zwembad willen proberen. Helaas 18-19 graden is te koud voor mij. Prima camping overigens.
Zondag niet geweest maar de laatste weken nog wel wat kunnen inhalen. Ben pas 14x geweest dit jaar. Woensdag ziet er vooralsnog wel goed uit dus hopelijk dan de 15e keer.
Skinnydippers Mallorca ?Pieter1973 schreef: ↑zo 26 sep 2021, 19:30 Vandaag met ons drieën naar Bussloo geweest.....het weer had iets zonniger gekunt, maar het was toch weer heerlijk en goed druk..... misschien was dit de laatste stranddag van dit jaar?
......nu aftellen naar onze herfstvakantie op Mallorca........heel vervelend allemaal.
Veel plezier, Mallorca is heerlijk.Pieter1973 schreef: ↑zo 26 sep 2021, 20:20 Hadden we graag gewild, maar met kinderen lukt daar niet. Dus hebben we in Alcudia een "klere" hotel geboekt met een terras zodat naakt toch kan en hebben we een huurauto zodat we de naaktstrandjes langs kunnen gaan......al is naakt op het strand nooit ergens een probleem daar......nu alleen nog lekker warm weer.
Volgend jaar mei gaan we naarVera Playa Club, daar zijn kinderen geen enkel probleem.