In de avond zo rond een uur of 23.00 u. doe ik mijn kleding uit en ga wat computeren tot een uur of 1.00 u. Mijn vrouw vind het prima maar is liever gekleed. Tijdens het slapen ben ik altijd bloot

Herkenbaar.luuk schreef:Slapen doe ik altijd naakt. Verder ben ik naakt als de temperatuur het toelaat zoals de laatste dagen. Als ik de deur niet uit hoef ben ik de hele dag bloot. Als er bezoek komt doe ik wel kleren aan.
Mijn idee ook....ReneO schreef:Haha. Het verhaal van Bertc komt mij bekend voor. Mijn vrouw en kinderen weten niet beter. Met de temperaturen van nu ben ik zo veel mogenlijk bloot. Als er vrienden of vriendinnen mee naar huis komen krijg ik ook een bericht van hun !!. In de wintertijd ben ik ook een stuk minder actief. Ik slaap altijd bloot. S'morgen altijd naakt naar onder en dan genieten van m'n verse koffie. In de winter na het douchen kleding aan. In de zomer pas als ik de deur uit zou moeten.
Tja ook een blootslaper en verder heel herkenbaar.Arthur schreef:Maar in de winter; aanmerkelijk minder bloot thuis, soms wel, maar dan wel de verwarming slagje hoger, maar meestal; wat milieubewust; dus verwarming wat lager; wel kleren aan dan.
In deze zomer; meestal te warm thuis voor kleren.
Zo doe ik het ook; ik ben thuis altijd naakt tenzij ik de deur uit moet of als er bezoek komt. Momenteel is het gewoon te warm om überhaupt te overwegen kleding aan te trekken binnenshuis, dus loop ik het hele weekend gewoon naakt rond.luuk schreef:Slapen doe ik altijd naakt. Verder ben ik naakt als de temperatuur het toelaat zoals de laatste dagen. Als ik de deur niet uit hoef ben ik de hele dag bloot. Als er bezoek komt doe ik wel kleren aan.
Bloot koken; kijk toch maar uit! Een schort voor is eigenlijk noodzakelijk. Met name spattend vet, maar ook stoom kan erg vervelende verwondingen veroorzaken.greennudist schreef:Slapen doe ik bloot.
En verder in huis zo veel en zo vaak mogelijk bloot.
Heerlijk bloot koken, wel een beetje opletten![]()
Al het verdere gebeuren in huis stofzuigen, afwassen, wassen, schoonmaken
natuurlijk bloot.
Maar ook chillen op de bank of dingen doen op mijn tablet ook bloot.
Helaas wel vaak met gordijnen dicht, voor eventuele in kijk![]()
Rond het huis vaak wel wat kouder in de winter, dan centrale verwarming aan.
In de zomer is het warm zat om alles en nog wat bloot te kunnen doen.
Dan zijn kleren je helemaal alleen maar tot last, zo warm vaak.
groet, Richard.